Vforvandetta 12+5 ken baya kanamam olmuştu acile gittim iğne ve progestan verdi kanamam ertesi gün de oldu ama sonra kahverengiye döndü birkaç gündür de hiç yok. Şuan 13+4üz. Buraya post açmıştım geçecek dua et yat dinlen demişlerdi çok teşekkür ederim hepinize umarım bi daha tekrarlamaz.😍 @MCY @Buse3412 @RanaaT @BusraDevlet83 @zhrbtlmutlu @Gul-08 @1994ozg @ikizler @Sonsuzkez1 @Snlgvnl @Razz7020 @Damlaustglu @RabiaMG @TugceCakir
1994ozg Vforvandetta çok sevindim canım ama geçti diye ayaklanma dinlenmeye devamm iyice tutunsun bebikler ❤️❤️
BusraDevlet83 Vforvandetta Çok sevindim. 🙂 Rahim içi temizlendi demek ki.. Sağlıkla alın evladinizı kucağınıza 💜
Damlaustglu Vforvandetta Geçmiş olsun cnm sevindim. Dikkat et kendine sağlıkla alcaksın inşallah bebişini kucağına.
mucize012 çok geçmiş olsun cnm 🌼 inşaAllah bende bu sevinci yaşarım benim 2 hafta leke leke devam ediyor Rabbim kimseyi imtihan etmesin
Vforvandetta mucize012 İnsallah senin de geçecek canım benim bende 3 günde bir iğneye gidecekmisim korkuyorum yine olur diye ama Rabbim dertle birlikte dermanını da veriyor sabredelim yeter ki🙏🏻❤️
mucize012 Vforvandetta amin canım inşaAllah bende iğne vurduruyrm yarın son iğnem var bakalım zaman güzel şeyler gösterir inşaAllah
Buse3412 Vforvandetta cok mutlu oldum kuzum benim olmaz daha sen bol bol dua et kolunu yükseğe kaldırma ağır kaldırma yeter♥️
Vforvandetta Bir de bir şey soracağım ben namaz kılıyordum bi haftadır yatmaktan kılamadım hazır kanama bitmişken tekrar başlasam bir sakıncası olmaz değil mi?🙈