Bsratasan42 Kelebeksu canım gitme derim oraya allah korusun ordan önceden de kimse memnun degildi şu olaylar yüzğnden iyice karışmıştır
Bsratasan42 Kelebeksu mamak tıp fakültesi de karantına hastanesi mi olmuş ankaranın devlet hastanesi olarak en çok doğum yaptıran hastanesi gecen sene 7 haftalık ve üstünü kabül etmiyorlardı ama belki degişmiştşr
melindam Kelebeksu Bende Orda Çalıştım da Arkadaşlarımla Kkonuştum Olmadı Dediler Çünkü Yetişkin Hastalar Dışkapıya Yönlendirilşyor Çocuk Bölümğ Zaten Merkez Binada Kadın Doğum Beştepede