Balkuzu01 🤗 canım yumurtlama olan taraf sagda oluşmuş ve sağ taraftan döllenme gerçekleştiği için hamilelik gerçekleşmiş benim de şah tarafta oluşmuştu yumurtalarım sağ tarafım agrıyordu doktor dedi tutma işlemi şah taraftan olduğu için agrı vuruyor dedi 😀normal yani öyle olması adet olacağın için çatlamış dememiş döllenme oradan olduğu için demiş 🥰