Arkadaşlar sanırım Tsh ile karıştırmış. Fsh yüksek olması hamile kalmasına engel değil. İyi bir doktor bulup ultrason ile yumurtalık kapasitesine baktırmalı bence. Olmuyor ise gebelik ilaç tedavisi, Aşılama, tüp bebek ne gerekiyorsa zaman kaybetmeden Başlarsa Allah’ın izniyle olur çok yüksek değil. Benim tavsiyem Amh hormonuna baktırıp yumurtalık rezervinin durumunu görmeli. Fsh düşse bile doktorlar hep yüksek çıktığı sonucu gerçek kabul ediyor çünkü.