Merhabalar kafayı yemek üzereyim eşimle bebek kararı almıştık denemelere başladık 28 şubat son adet tarihimdi 24 martta kahve rengi lekelenmelerim oldu adet oldum sandım ama adet gibi olmadığını farkettim sadece bir gün sürdü yerleşme kanaması diye ümitlendim 2 gün sonra test yaptım biri çok çok silik iki çizgi gördüm bu arada kasık ağrılarım gaz sancılarımda vardı.28 martta tekrar test yaptım 2 kere hemde biri negatif diğeri silik çift çizgi çıktı testleri çöpe atayım derken ikiside çift çizgi olmuş artık dedim hamileyim ertesi gün 29 martta adet oldum aşırı sancım ve kanamam var.Anneler ne olur bi fikir verin bana bu yaşadığım nedir?💕