Gizemnaz_ canim benimde adetimde hic duzen yoktu halk arasinda adetin duzensizse cocuk olmaz etkiler gibi bos laf yaptilar iki ay adet olmadigimi bilirim sogan kürünü adet düzensizliği icinmi yaptin doktorada gittim duzensizlik icin hic bi sorunun yok dedi ilac dahi vermedi duzensizlik icin iki ay adet olmadi yine umursamiyorum olmamistir diye doktora gittim bi aylik hamile oldugumu ogrendim stres yapma bekle gecsin günün biraz insallah vardir. Göğüs agrisi hassasiyeti adet olacağın zamanda olur hamilelikle bi alakasi yok ona takilma