canbazaysegul 32 haftalık hamileyim 2 gündür kasiklarim çok ağrıyor zor yuruyorum sancı gibi değişik bişey ilk gebeligim canım yanıyor hastaneye gitmeliyim sizce ?
Merbe61 canbazaysegul yani cok bılgım yok ama hastaneler cok rısklı eger doktorunuzu arayabılırsenız bı telefonda sorun kanama yoksa veya suyunuz gelmedıyse sorun yoktur heralde bu haftalarda kasık agrısı olur diye bılıyorum ama yınede bır uzmana danışmak lazım
Faray canbazaysegul canım benimde ağrım oluyor yalancı kasılmalardan diye düşünüyorum. Bu hafta da epey büyüdüler, başka belirtin yoksa kendini strese sokma derim
canana benimde alt karnım çok acıyo tuta tuta yürüyorum resmen. bebek hareket ettikçe canım yanıyor. 32+1 im. 11 buçukta randevum var sorucam:(
canbazaysegul canana ben de aynı sekilde tutarak yürüyorum doktora sorduktan sonra yazar mısınız tekrar