Uzm-Nurse canım bildiğim kadarıyla bunu sadece doktorun ultrasonla görebilir.
Bende Çatlatma iğnesi yaptırdım. Ovulasyon testiyle takip etmek istedim. Yaptım çift çizgi çıktı. Hemen doktoruma sordum. İğnenin etkisinden pozitif çıkıyormuş. Yapmamam gerektiğini söyledi. İlk 10 günde gebelik testi yapma dedi.
Sen gün aşısı değerlendirmeye çalış.
Nisan ayında güzel alırsın inşallah 🤲🏻 😊