Tolsel 37+0 da 3170 dedi ama ondan önceki hafta 2677 idi ben anlamıyorum bazen farklı ölçüyorlar bence ya makinadan bir haftada çocuk o kadar alır mı
TubaMustafaDurmaz Haftamda 2700 dedi bakalım hafta sonu gidicem 37+2 olucam o zaman ne diyecek doktor merak ediyorum 🤗☺ Bu arada çok fazla ağrılarım var belimde kalçamda yürümekte çok zorluk çekiyorum 😞😞
Tolsel Fdnkvk yine yanlış ölçmedendir o bende şaşırdım ne doğru diye 😀😀cuma kısmetse kontrol var Çok merak ediyorum bir yandan da korkuyorum çok kilo alır da normal olmaz diye