Na55- Bende horluyormuşum ya 😏 Eşim yok (askerde) yanımda Allahtanki utanırdım herhalde 😄 Kayınvalidemgillerle yaşıyoruz. Sabah uyanıp lavaboya gittiginde benim horlama sesimi duymuş 😄😄 İyide uyuyordun kızım diyor annem😄😄 Tabi utandım öyle diyince ama elimden bişey gelmiyor. Varsa bi öneriniz yapalım😄😊