muciiiizemmm yok çok şükür ben evlenir evlenmez hamile kaldim da korkularım vardı çocuğun olmaz kilolusun yumurtalıkların tembel diyorlardı doktorlar birde etrafımda çocuk için uğraşan çok insan vardı ordan biliyorum hatta birine çatlatma ignelerini ben yapmıştım birde hemşireyim biliyorum yani yaşadığınız süreçleri çok zor Allah’a bin şükür ki doktorların korkuttuklari gibi olmadı sağolsun eşimin desteği büyük psikolojimi çok rahatlattı evlenmeden önce ve beni gerçekten çok onemsedi sevdi bunlar bende etki etti bence Allah bozmasın