Kizlar 32+1 hamileyim . Dün sancım var diye acile gittim kanamam vs.yoktu. nst ye girdim hafif sancılarım vardı doktorum eve gidip dinlensin sabah yanıma gelsin demis acilmam da yokmuş . Ama dün akşam 10 gibi eve geldiğim de silindiğimde kırmızı kan geldi benden doktoru aradım muayneden sonra olabilir dedi . Ama şuan sabah 7 damla damla kırmızı pembe arası silindigim de gelen lekelenmem var. Çamaşırıma da iki üç damla gelmiş . Kasıklarım ve belim çok ağrıyor var mı yaşayan 😔