Minikpasa 13 haftalık hamileyim kilo almadım üstelik gram gram kilo veriyorum. Karnım sanki indi gibi çokta çıkmamıştı zaten.korkuyorm bebeğime birşey oldu diye 😔
Sedaahmett Minikpasa canım hamileliğin ilk başlarında gaz oluyor. Gaz oldugu icin karın şiş gibi duruyor. Sonra zamanla o şişlik iniyor. Sonra hamile göbegi çıkmaya başliyor. 😄
Tatlisannedilekk Minikpasa cnm bnde 13+0ım, bulantı kusmadan dolayı 5kilo verdim. Anca belirlemeye başlar karnımız😉
Aysun- Minikpasa herkes bünyesi farklı sonuç da bende 25 haftaya kadar almadım üstüne kilo verdim 5-6 kilo bebeğin kilosu önemli bebek alıyorsa sorun yok. Karın da bence bazen gaz oluyor şişiyor yada yemek yiyince şişiyor benim de öyle olurdu bende korkardım ama normalmiş doktor danışırsın 🙏🏻
Erdemil Minikpasa hamile kaldığımda 61 kiloydum sonra 56 ya düştüm tekrar almaya başladım suan 67 kiloyum son 3 aya kadar karnım hiç belli bile değildi ama bebeğin gelişimi önde gidiyordu. Sıkıntı yapma o yüzden bebeğin beslenmesi plesanta ile alakalı dedi doktorum.
Wonderanne Minikpasa olabilir canım ilk başlarda kilo almak iyi değil zaten 7.aydan sonra bir anda kilo alınıyor şimdiden çok fazla almamak gerek ilk 5 ay 4 5 kilo alınıyor kilo vermen de normal kusma iştahsızlık varsa
littleon Minikpasa 3 kilo verdim bende verdiğimi 12.haftadan sonra bulantılarım gecti oyle almaya başladım 3 kilo kaldım başka hiç almadım birşey olmaz korkma😊
Bsrasglm Minikpasa canım korkma benimde ilk zamanlarda öyleydi sabah kalkardım karnım baya küçülmüş olurdu gaz oluyor sanırım
1prens1prensesannesi_ Minikpasa canım ilk 4 ayda ben 7 kilo vermiştim sonra tekrar almaya başladım.. Normal bu zamanlar da bulantı dan dolayı vermen