Tugce066 lansinoh kremi çok öneriyorlar ama ben kızımda denedim çoğu şey en iyisi zeytin yağı geldi hakiki zeytin yağını ısıtıp soğuyunca bi kapa aldm asiri gitmiş oldu bebişin pişirğine ve göğsüme iyi gelmişti bir de avent kalkan varmış kardeşim ve arkdşkarım kullandı çok memnunlardı kısmet olursa deneyeceğim bnde önemli olan nemli tutmakmış