Merhaba ben de 21 Martta spinal sezeryan ile doğum yaptım.
1) Belden yapılan iğne kan alınırken iğnenin ilk girdiği an kadar bile değil hiç korkma.
2) Ben odaya geldikten 3-4 saat sonra uyuşukluk çok büyük ölçüde geçti.
3) Sonda takılırken yanma oldu ancak çıkarırken hiçbir şey hissetmedim.
4) Odaya geldikten sonra başımı yüksekte tuttum düz yatmadım ve 2 kupa sade nescafe içtim hiç baş ağrım olmadı.
5) İlk yürüyüş çok kolay değildi tabiki ama dayanılmayacak bir şey kesinlikle değil. Ben çok kolay kalktım ama dik durup adım atmak birazcık canımı yaktı ilk 4-5 adımda sonra alıştım.
6) Ben odaya gelir gelmez bebek hemşiresi bebeğimi getirdi ve göğsüme koydu. Bebiş memeyi tuttu sütüm de geldi. Ameliyathanedeki ten temasından dolayı olabilir diye düşünüyorum ☺️
7) Ben de tek başıma girdim eşimi almadılar virüsten dolayı. Sadece ilk ameliyathaneye girdiğimde kendimi birazcık yalnız hissettim. Tanıdık kimseyi göremedim ilk etapta. Sonra doktorumu görünce rahatladım. Bana doğumdan önceki gün anestezi doktoru ile görüşmeye gittiğimizde bebeğin çıkışını gördükten sonra kendini kötü hissedersen 10-15 dakikalık tv karşısında uyuklamış hissi verecek dozda bayıltabilirim demişti. Ben çok iyiydim gayet muhabbet sohbet ediyorduk o yüzden gerek duymadılar ve tüm operasyon boyunca uyanıktım.
Kolay bir doğumunuz olur umarım 🤗