Yami Kızlar 37+5 günlük hamileyim. Birkaç gündür yemek yerken oluşan hafif bir bulantım vardı. Ama gittikçe şiddetleniyor. Şuan mide bulantısına uykumdan uyandım ve çok fazla da midem yanıyor sürekli yukarı geliyor. Son haftalarda normal diyorlar ama var mı bu durumda olan? Normal midir? Normalde ilk 3 ay bile doğru düzgün bulantı yaşamadım ama şuan kusacak gibiyim
kubra6495 Yami 38+5 bulantı 2 haftadır var bende ben 5ay çekmiştim zaten bugün aşırı aşırı bulantı oldu baya çıkardım bunun yanı sıra ağrılar da vardı bi duşa girdim çıktım hafifledi ağrılar. Miden yanıyo galiba varsa bi sakız çiğne elma ye sade maden suyu iç iyi gelir
Busbusvehashas Yami 32. Haftamdan beri istifra ediyorum 🤦🏻♀️ O zamana kadar hiç bulantım olmamıştı bile.. şuan 37+3 üö
Yami kubra6495 teşekkür ederim sakız çiğnicem şimdi. Tuvalete kalktım son zamanlarda bir de ishalim ve sık tuvalete çıkıyorum mide bağırsak sistemim çok bozuldu doğum yaklaştığından mı oluyor acaba?
Beyzaaa28 Ben de 36+6dayım, benim de çok var bulantılarım geceleri daha da artıyor uyutmuyor, midemi bozmuş olabileceğimi düşündüm ya da bebeğin saçından mı acaba
kubra6495 Yami yaklaştığı zamanda olabilirmiş ishal doğumdan öncede olabilirmiş onu bilmiyorum yanlış yönlendirmiyim 🤷♀️ Gazoz varsa gazoz için bol sıvı alın ishal için. Maden suyu da iyi gelebilir. Yediklerinizden dolayı da olabilir bu ishal yağlı şeyler yemeyin benimde bi ara kötüydü bağırsak enfeksiyonu olmuştum o da bulantı kusma ishal yapıyo
Yami kubra6495 teşekkür ederim Patlamış mısır yemiştim zaten çok fazla reflü de oldu muhtmelen o rahatsız etti