Kızlar 5aylık hamileyim düzenli olarak özel hastanede bi doktora gidiyorum kontrol için ..ama dogumuma gelemeyecegini söyledi o gün hangi doktor veya ebe nöbetçiyse o senin dogumuna girer dedi..ve hayal kırıklıgına ugradım resmen.. dogumuma alıştıgım bi doktorum girmesini isterm ..sizce değiştirmelimiyim doktorumu..???dogum yapan anneler sizlerin sürekli kontrolü altında oldgnz doktorunuzmu girdi dogumuna..?? Kafam karışık