M1044 gerek duymadığına göre vardır bi bildiği 🙂 benim kadın doğumcum her gün gitsem birşey demez gibi geçen şeker yüklemesine gittim sabah sabah ultrasona bakmasın diye hatırlattım şeker için geldiğimi ama gene de önce ultrasona baktı 😃 onun 4-5 gün öncesinde zaten normal muayene için gitmiştim 🤷♀️😃😃 ama dahiliyeci de seninkine benzer bu aralar yaşlı ve hamilelerin gelmesini istemiyorum tiroid tahlili yapınca gelme beni telden sonuç için ara demişti 😁 şeker yüksek çıkınca tırsarak gitmiştim 🙄 hatta önce aradım sekretini gelme demişti diye o unutuyo mu ne yarın burda olsun demişti 😁🤷♀️