spiker_anne gtitiz23 banada annem soyledi ben Trabzondayim zaten bi elin 5 parmagini gecmiyo düzgün hastane mecbur yine devlete sığındık
Ebruikraaa _defnee acısını hisetmeden girsen ameliyathaneye bu kadar pskolojkmen yorulmazsn o yüzden bende direk girmek istyrm 🤷🏻♀️😄
spiker_anne Ebruikraaa tabii dogum paketi olarak geciyor icinde dogum muayeneler ayda 2 defa, oda süsleme, foto cekimi, ikramlik, birsuru sey oluyor 9 ay hic para odemiyosunuz baska komple paket oluyor fiyatlar değişiyor 🌸
Dilara8228 Ebruikraaa 2 defa oldum ilkinde planlı değildi 41+4 aldılar 2.snde doktor genelde 38+ 4 alıyoruz dediler ama yanlış hesap sonucu onuda 39+5 aldılar
Ebruikraaa Fatra devlet hastaneleri blmyrm iki kere gttm ikisindede hep kötü geldi ya çok kalabalık diye öyle yapıyolar anlamdm
Dilara8228 Ebruikraaa salak doktorun birine denk geldim ben adet günüm su zaman diyorum oda yok su zaman dedi haftalarını karıştırdı eşime söyledim oda sen her doktorlar kavga etcek yer arıyorsun dedi doktor değiştirmedik 2 hafta sonra gittik o doktor yoktu başkasına gittim gun almak için geldim dedim oda ne günü çocuk içinde pislik yemeye başlamış şişmiş dedi sezeryana seni şimdi alıcaz dedi bende diğer doktor daha 3 haftan var demişti dedim sinirlendi doktora falan sezeryana aldılar hemen
Arzucan Ebruikraaa evet 38 den önce anlamayiz dedi 12 gün sonra Allah nasip ederse issallah olcak benim❤️😊
Bgm_01 fatmuhkes bende orada dogum yapacam Allah izin verirse benim esim polis acaba bizede indirim olurmu
Gamzenur60 Ebruikraaa senin için üzgünüm canım ama dediğim gibi daha çok var Allah büyüktür inşallah uyu bi zamana denk gelir ve eşinde yanında olur 🙏