Ya şu doktorlar ne kadar meraklı kötüyü söyleyip üzmeye ya 👊🏻 Hiç bi şey deme şüphen varsa bile deme yani tedbir için bir kez daha kan alalım tamam de yok bos gebelik yok kimyasal ne kadarda meraklılar yeni heyecanları olan insanların heveslerini kursagında bırakmaya banada öyle dediler degerim senden daha düşüktü bir hafta agladıgımla kaldım sonra başka doktora gittim keseyi de gördüm yarın on hafta olacak ama o ilk kötü etki hala üstümde hala stresliyim bi şey mi oldu olacak mı diye hamileliğime sevinemedim ya 😐