Arkadaşlar bebeğimin başı aşağıda 38+5 oldu 2haftadır mide bulantısı geri döndü 2gündür şiddetli ve bugün dayanılmaz artık bu bulantıdan bıktım 5ay aralıksız çekmiştim zaten bebek mideme de baskı yapmıyo ki neden böle dayanamıyorum karnım da çok acıyo hemoroid oldum daha önce amlytta olmuştum ben hepsini geçtim bulantıya dayanamıyorum ağrı sancı var ama belimde ara ara oluyo zaten düzenli de değil 3gündür ağrı şiddeti de arttı kramp sancı gibi kasığıma ara ara ağrı giriyo niye böle :(