Bende 39+ 5 im kızlar. Bugün nerdeyse bende 2-3 kez hissettim hareketini ve onlarda çok yavaştı doktora sordum nstye bağlanman gerek hastaneye git dedi gittim çok şükür nstye bağlanır bağlanmaz bi hareketlendi ki anlatamam dedim bu kız şimdiden beni yalancı çıkardı:) sizler de doktorunuza danışın isterseniz nolur nolmaz