Selam kızlar 39+2 günlük hamileyim ilk başta 20 dkka arayla kasıklarımdan belime ağrı giriyordu şimdi 7 10 dakka da bir belimden kasıklarıma ağrı giriyor 1 dakka sürüp geçiyor aşırı şiddetli değil doğum belirtisi mi ne yapmam lazım çok korkuyorum yardım edin