Sevgili anneler 39+0 haftadayız. Doktorum bebeğin aşağıda olduğunu Tam yerleştiğini söyledi çatımın müsait olduğunu Da söyledi .
çok sıkılmış durumdayım artık boğuluyorum . Normal doğum olsun hastanede hiç oyalanmadan doğurayım çocuğuda alıp gideyim diyorum 😅 suni sancıyla fitille falan kesin açıklık olur mu ? Napayım bilemiyorum eşim Sezeryan ol canın acımasın diyor ( canımız normal doğumda acıyor sanıyor 😂) napmalıyım ? Doğurmadın ne zaman doğurcam sorularından yıldımm