Gunesana Hayırlı akşamlar Kızlar . Ilk kez böyle bir şey oldu uyuyamadım sağdan sola yattığımda sanki bebek bir yerde toplanıyor kayıyor gibi geliyo . Bana mı öyle geliyor yoksa bu normal bir his mi
3o_harf Gunesana Ben de aynı durumdayım, konuyla ilgili yazan var mı bakınıyordum. Elim sürekli karnımda, yan dönünce aşağıya kayıyor elimle karnımı yukarıda tutmaya çalışmaktan uyuyamıyorum🤷🏻♀️ İnşallah normaldir