Merhaba yaklaşık iki aydır çatlatma iğnesi kullanıyorum geçen ay ovitrelle çatlatma iğnesi vuruldum fakat adet gördüm doktorum bu ay choriomon iki doz vurdu yumurtaların çatlamıyor dedi oda kist e dönüşüyor bu sorunu yaşayıp gebe kalan var mı ? Ya da sonrasında neler oluyor süreci bilen ?