10+0′da çok ufak çizgi şeklinde pembe kanama olmuştu acile gidip iğne vurdurdum zaten bir daha gelmedi. Demin tekrar lavobaya girdiğimde aynı şekilde gelmiş. İlaç falan vermedi iğne vuruldum sadece o gün. Doktorumu bırakmıştım ve yeni doktoruma muayeneye daha gitmediğim için soramıyorum 🥺 Doktora gitmeli miyim? Acildeki doktor artabilirde azalabilirde parca gelmediği sürece korkma demişti. İlaç falan vermediği içinde korkuyorum 🥺