Bukiisss benim de hamileliğimin neredeyse başından beri hep başı aşağıda yani pozisyon değiştiriyorsa da ne zaman kontrole gitsek hep başı aşağıdaydı ve ben senin haftalarında çok baskı hissetmeye başlamıştım vajina üzerinde, doktorum bi risk görünmüyor ama yine de progestan başlayalım vajinal olarak akşamları 1 tane kullan dedi. 24. Haftada başlamıştım şuan 34+1 olduk ve hala erken doğum görünmüyor çok şükür ☺️ O yüzden sıkma canını :)