Dr.Hasan Çetin’e giden var mı ? Normalde devlet hastanesine gidiyordum ancak virüs olayları yüzünden doktorum bir şikayetin olmadıkça gelmesen daha iyi dedi.Bebeğimin gelişimini merak ediyorum belki bu dönemde hastaneye gitmektense muayenehanelere gitmek daha az riskli olabilir diye düşündüm.Doğumu nerede yaptırıyor muayene ücreti hakkında bilgisi olan var mı ?