Zelisismil 19 haftaya girdim 3 lu test yapicakti doktor korkuma gidemiyorum doktora kontrollere gudiyormusunuz kizlar balikesir merkezdeki annelere sessleniyorum
Bihem Zelisismil 37 deyim bende tedirgindim ama bi gittim ki hastane bomboş, randevulu zaten hemen girip çıktım bir sıkıntı olmadı şükür. Maske ve eldiven takın kısa sürede çıkın bişey olmaz Allahın izniyle
Yaman Zelisismil ben balikesirde degilim ama kontrollere gidiyorum cuma aksami detayli ultrasyona gittim eve gelince direk duşa girdim üstümü degistirdim 14 nisandada kontrolum var ve seker yuklemem var gene gidicem mecburen
rabiacoban45 Zelisismil ben balıkesir merkezdeyim gidemiyorum korkuyorum Biraz doğumda napcaz bilimiyorum tüm randevularda iptal
mervik21 38 haftaligim ara ara sancim oluyor ama açılma var mibebek kanala girdimi suyu ne durumda hiç bi bilgim doğumu bekliyorum gitmiyorum
zeyzey95 mervik21 tedbirinizi alıp gitmelisiniz virüs var diye bebeği tehlikeye atmayın çok okudum son anda gidip biraz daha gecikseydin bebeğin suyu bitiyormuş yada kakasını yapmış gibi şeyleri
zeyzey95 Yada forumda ara kısmına Banu Çiftçiyi dinleyin yazıp hastaneye gitmeyen arkadaşlar hepinizin okumasını tavsiye ediyorum.
rabia28 Zelisismil Balikesir Universitesi Hastanesinde Gurhan Guney hoca var,tavsiye ederim,bizimle çok ilgilenmişti.Telefonunu da veriyor istediğini sor her zaman yanıtlıyor biz çok memnun kalmistik