Suprizhamile Merhaba, gebeliğimi öğreneli 3 gün oldu. Hamile olduğumu bilmeden ciğer yedim 3 kez 1 hafta içerisinde. Bebeğimde anormaliye sebep olur mu acaba .yaşayan yada bilgisi olan var mı:(
Hopmummir Suprizhamile bende aşerdim yedim daha ne kan yapıyor neden bişey olsun ki sadece hurafeler var elinizin yüzünde felan temas ettirmeyin bebeğe izi geçer gibi
Bihem Suprizhamile Bişey olmaz Allahın izniyle içinizi ferah tutun ☺️ Yasaklı bir gıda değil ki, ciğer maydanoz hurma gibi şeyleri gönül rahatlığıyla tüketebilirsiniz
Evita mervik21 ciğerde a vitamini çok bolmuş. Bir bebeğin bünyesinin kaldırabileceğinden fazla. Yememek daha iyi yersen bişey olcağı yüzde yüz değil am yemesek daha iyi olur:)
Gulekam Bebek ilk aylarda sadece sizin depolarinizdan faydalanir. Yediklerinizden degil. Rahat olun ☺
Suprizhamile Yarın bu karışık ortama rağmen hastaneye gideceğim ama yine de evham yaptım , hepinize teşekkürler içime su serptiniz :)
Evita Suprizhamile yaninyenmemesi lazımmış ama bilmezken ben de senin gibi yemiştim. O zaman maks fasulye kadar oldukları içün zaten her yediğimizi çekemiyomuş vücuduna. Korkma bişey olacağını sanmıyorum. Dr yndan da teyit alırsın.
Fatmazarif Suprizhamile ciğerin hamilelikte yasakmı bilmiyorum ama ben ciğer aşerdiğim için yedim 30 haftalık hamileyim şuan bence kendinizi korkutmayın
pitircikannesii Suprizhamile Ciğer A vitaminini çok içerdiği için direk fetusa yani bebege gidince aşırı tüketimde zarar olabilir diyolar fakat bende korkuyodum doktora sordum güldü bana aşırı yeme bişey olmaz dedi annen ne derse onu yap annen seni nasıl doğurmuş bak dedi ben de takıntılıyım biraz :) korkma yani bişey olmaz az ye sık sık yeme
Bihem ilkbahar En güzelini yapmışsınız 😍 çok fazla bilgi kirliliği var ve kasıtlı yapıldığını düşünüyorum.. Hamileliğimin başından beri yiyorum, 37 olduk daha da arttırdım kolay doğum için inşaAllah ♥️
ilkbahar Bihem ben de korkmadan yiyorum ya sağdan soldan yok rahmi yumuşatır erken doğum olur felan diyolar ama şifa niyetine yiyorum en çok ta 3 tane yiyorum zaten birşey olmaz inşallah 🙂