DenizEla Kızlar ben 20 hafta 2 günlük kız bebise hamileyim bugün doktora gittik 300 gram dedi etrafındakilere söyledim aa çok küçük neden öyle filan dediler ama doktor normal dedi sizin bebisler bu haftalarda kaç gram di gerçekten küçük mu acaba aklıma takıldı 😟
Figen DenizEla canım o haftalara göre bence iyi benmde o civardaydı sen etrafındakilere bakma doktorun iyi dediyse iyidir çünkü bebek son aylarda birden kilo alıyor.
Zezell DenizEla Canım benim o günlerde 340 di ama pek takilma derim gramlara cunku ultrasondan ultrasonada fark ediyor ..devlete gidiyotum yuksek cikiyor ozele gidiyorum düşüm 40 50 gram oynuyor yani
DenizEla Figen Ah bu etrafımızdakiler en güzeli doktoru dinleyip herkese kulağı kapatmak teşekkür ederim 🙂
Sonmez3334 Kizlar 16 +2 haftaligim dun doktor 138 gram gayet normal dedi ama icim rahat etmedi sizcede normal mi 😏
Fatmasp 26 haftalık ikizlerimin biri 900 biri 940 gram ama bir ay öncesi 300 gramlardı merak etme çabuk büyürler 😊
DenizEla Zezell Evet çok doğru dediniz özelde 300 gram dedi devlete gittim 320 gram dedi takılmamak en mantiklisi galiba 😊
Zeynpaysimannesi Kilosu normal , bu yüzden bebeklerimizi kilo boy olarak hiç kıyaslamamak lazım . Doktor iyi diyorsa iyidir , çünkü her bebek farklıdır , yani benimkinin kilosu az Yok benim bebeğimin boyu şu kadar diyipte boşuna canınızı sıkmayın 😉😉
DenizEla Zeynpaysimannesi İlk gebeliğim ve cok tecrübesizim onu en iyi şekilde büyütmek istiyorum karnımda kucağımda 3 5 tane çocuğu olan insanlar kilosu az deyince ister istemez soru işareti kalıyo insanın kafasında kıyaslamak tabiki çok yanlış size bu konuda katılıyorum 😊