Hakuka Hanımlar merhabalar, joie chrome bebek arabası ile uppababycruz arasında kaldım. Acaba aranızda kullanan varsa joie chrome u tavsiye eder mi? Özellik olarak pek bi fark yok ama arada epey bi fiyat farkı var.
irem0738 Hakuka biz de joie chrome aldık daha kullanmak nasip olmadı ama modeli, sürüşü falan çok hoşumuza gitti. Biz ember rengini almıştık internetten çok emin olmayarak ama füme renginde ve çok hoş duruyo ona da bakabilirsiniz 👍🏻
Buse91 Hakuka bende joie chrome aldım bayılarak foggy grey rengini. Gemm oto koltuğunu da aldık Daha kullanmadık ama sürüşünü falan çok beğendim😊
Hakuka Ngngng bizim de epey hoşumuza gitti ama hep kırmızısı var mağazalarda grisini bi canlı göremedik 🤷🏻♀️
Uzumummm Buse91 merhaba baya olmuş ama memnun kaldınız mı arabadan. Chrome yenidoiçin uygun mu alanı küçük mü sizce
Beyzan Uzumummm ben almıştım Joie choreme bebek arabası artı gemm puseti ayrı olarak almıştım puset yeni Doğandan itibaren 6 ay kadar tepe tepe kullandık. Arabanın kendi takımını ise 6 Aydan sonra kullandım oğlum 2 yaşında baya büyük yeterli ve çok sağlam bir araba 3 çocuk büyütür ki benim ikinciyi büyütecek kısmetse 😌
Minay Hakuka bende joie muze lx aldım güzel gibi joie sağlam bi marka joie litetrax da çok iyi muze den bi tık daha pahalı ama
Uzumummm Beyzan çok teşekkür ederim biz de o şekilde aldık bebek arabasında yenidoğan kullanabilir mi diye düşünmüştüm. Kullanabilir bence içi güzel rahat bi araba