Kizlar adetim 3 gun gecikti 2 .gun kan testi verdim 1.80 cıktı fakat bugun de adet olmadim normalde hic gecikmem olmazdi. bu ay klomem kullandım fakat korona sebebiyle gidip lac yumurtam olmus baktiramadim sadece 1 hafta önce gittiğimde yumurtamin catladigi soylendi. sizinde böyle olup sonrasinda hcgniz yukseldimi?