Burcucelikkaya Kızlaaaaaar 11+3 olduk bizzz bi maşallah alırız çok şükür rabbime risklerimiz sona erdi 🤲🤲 şimdi sorum acaba cinsiyeti ne zaman öğrenirim kimler ne zaman öğrendi 2 haftaya kontrolüm var öğrenir mıyım 👼🐣
nzlkaraca Bende 13.haftamda ögrendim ve doktorum kendisi söyledi ben sormadan %80 kız dedi kızlar acaba olasılık dogrumudur ?
Heyecanlibiranne Ben 21. Haftamdayım hâlâ öğrenemedim kısmet bebişe bağlı saklamazsa öğrenebilirsiniz ben oğlumu 12. Haftasında öğrenmiştim…
Anne1234 Burcucelikkaya yanılma payı çok fazla olur o yüzden 16. Haftayı beklemenizi öneririm bende 14 haftalığım önümüzdeki 2 hafta nasıl geçecek bilmiyorum çok meraklı bir bekleyiş 🥰
gozdemonur Burcucelikkaya risklerimiz sona erdi derken doktorun dedigi mi yoksa bu haftadan sonra riskli hamilelik mi ortadan kalkıyor
Burcucelikkaya gozdemonur düşük riskim vardı canım onlar sona erdi bide 3.aya yaklaşıyoruz biraz daha rahatlıyorum
berra227 Burcucelikkaya hayirli olsun canim. Bana 10. Hafta da iken yuzde 99 erkek demişti doktorum. 16 da yuzde 1500 erkek dedi 🤗
Burcucelikkaya berra227 inşallah gittiğimde öğrenirim, iştahım felan da kapandı canım hiç birşey yemek istemiyor korkuyorum biraz da küçük kalırsa diye inşallah herşey normaldir de öğrenirim 😔
berra227 Burcucelikkaya aynen canim yani bende 6. Haftada başladı 14 e kadar süregelen iştahsızlık istifra. Şuan 17 deyim biraz daha toparladım çok şükür. Azcik sabır gecicek inşaAllah
Yenianne_ Burcucelikkaya ben 16+2de ogrendim ama 20.haftamsa kontrolüm bar tekrar teyit ettiricem yanilma olabilir diyorlsr