Merhaba güzel anneler
ben doğuştan kalp rahatsızıyım ve geçen sene ablasyon oldum taşikardilerim yüzünden ama tedavi cevap vermedi ve bu sene tekrar olmam gerekirken hamile olduğumu öğrendim. Sevincimi yaşayamadan tekrar bi nöbet geçirdim ve acilde malesef ilaçla müdahalede bulundular. Benim gibi kalp sorunu yaşayan var mı? Beni bu konuda aydınlatabilir misiniz… çok üzgünüm…