Ben gidiyorum 33.haftamdayim, bu zamana kadar karsilastigim insanlar cok iyilerdi, Gebelik okulunada gitti eşimle, ebelerle taniştik hepsi iyiydi. Suda doğum yerleride mevcut. Kontrollerimde iyiydi, insallah doğumdada memnun kalirim. Birkaç tanidigim orda doğum yapti hepsi memnundu.