Bana genelde doktorum kendi randevu verirdi telefonuma mesaj olarak gelirdi…. en son perşembe şeker yüklemesine gittim sonuç için öğlenden sonraya kalmadım, yüksek diye beni aradı felan ertesi gün dahiliyeye gitmemi söyledi…. Bana bu sefer randevu vermemiş…🤪 Ben de 25 haftalığım bi sıkıntı olmazsa 30. Hafta giderim artık diye düşünüyorum 🙂