Kızlar 24+4 haftalık hamileyim 5 gün önce herşey yolunda hiçbir sıkıntı yokken çamaşırımda kahverengi bir akıntı gördüm
çok yoğun olmayan hemen doktoru aradım ilaç ve iğne başladık bebekde bir sıkıntı yok herşey yolunda ama bu yine istemediğimiz bir durum dedi 5 gündür ilaçları kullanıyorum bitmişti ufak ufak noktalar halinde açık renk görüyorum bugün sabah uyandığımda 5 gün öncesi gibi bir akıntı oldu … çok korkuyorum birşey olur mu yaşayan var mı daha önce yatıp dinlemenmeye özen gösteriyorum ama zaten evde kapalıyız zor zamanlar geçiriyoruz ülkece iyice psikolojim bozuldu