Elifkarahan KubrAbdullahh 39+5 ama hic ses seda yok. Aslinda 25 28 mart arasi regli sancisi gibi agrilarim oluyodu simdi onlarda gitti. Squat yapiyorum evde ve hurma yiyorum bana misin demiyor
sukranaslier KubrAbdullahh benide cuma günü çağırdı ama çatı muayenesi yapcam demedi ntsye de hic girmedim
KubrAbdullahh Tuba_27 inşallah canım çok teşekkür ederm gerçekten öyle bende hep bebegimi kucagıma alcagım zamanı düşünuorm hertürlü olucak bi şeklde hayırlısıyla olsunda bebeklerimiz saglıklısıyla 🤲🏻
Gizem3410 KubrAbdullahh 37+5 son 16 günümüzz 🐣 henuz normal mi sezeryan mi bilmiyorum haftaiçi öğrenicem 🙈
KubrAbdullahh sukranaslier bu hafta veya önümzdeki hafta yapar canm çatı muayenini ama nstyi sen hatrlat istersen