merhaba arkadaşlar size bir sorum olacaktı ben bu hafta 32. haftama girdim. idari izinliyim şuan ve idari izinliyken çalışabilir raporu almama gerek var mı? normalde 32. haftada zorunlu ama şuan idari izinim 33. haftaya kadar sürecek. ondan sonra mı alayım raporu yoksa şimdi mi 🤷🏼♀️ bilgisi olan aydınlatsın lütfen