Burcutran Ben Mustafa balik a gidiyordum bıraktım korona çıkmış o hastanede medigold sultan a başladım Zehra hanıma. 35 haftalık oldum bugün. 2 hafta sonra kontrolum var. Hem uygun maddi yönden ve bahattan daha temiz. Tavsiye ederim
Kvlkgzmerhn Rabissedoo bende bugün oraya detayli ultrason icin gittim ilker urfali baktı remzi beyin odasinda normalde güngören hastanesine gdyorm
Burcutran Rabissedoo aynen canım bende memnun kaldım. Remzi beyi istedim eşim illa bayan olsun dedi 😒 Zehra hanımda yabancı değil onun eşi oluyor. İkiside üst düzey doktor herkes memnun
Kvlkgzmerhn Yengem dogum yapti 3 gun önce. 3 kere dogum icin cagirdilar 3 kez eve geri yollamışlar çıkış saatime denk geldi diye doktor geri git demis cok laf ediyodu ben hic gitmedim tabi bilemem
Eliffnur Burcutran orda doğum sonrası nasıl bana pek o hastaneyi önermemişlerdi şimdi biraz aklım karıştı birde çok mu geç kaldım o hastaneye geçmek için acaba 37 haftalık hamileyim alırlar mı ki
Rabissedoo Burcutran remzi bey bana daha sıcakkanlı geliyor benimde eşim bayan istedi ancak kırmadı sağolsun 😊
Burcutran Eliffnur valla canım benim ilk doğumum olacak doğum sonrasıni arkadaşım sezeryan oldu orda her saat başı doktor yanıma geldi baya ilgilendi dedi. Memnun kalmış. Yok canım ne alaka gidebilirsin geç kalmış değilsin. Kan testlerin yakın zamanda yapildiysa testlerle birlikte git.
Burcutran Rabissedoo evet Zehra hanım biraz asik suratli doğru 😀 asistanina söylemiştim o yokken bu hep böyle suratsız mi diye. 😀
Rabissedoo Kbra_nur ben 500 evlerde oturuyorum burada birçok vaka duydum ancak kulaktan dolma olabilir hangi hastaneydi