Merhaba kızlar aslında hikayemi yazmakta çok kararsız kaldım çünkü benim için iyi bir deneyim olmadı.. 28 mart sabahı kasıklarımda ve belimde ağrılar vardı fakat doğum tecrübem olmadığı için tam anlam verememiştim ağrılara dayanılmayacak gibi değildi 15 dkda bir geliyordu akşam saat 10-11 gbi sancılar 5-6 dkya düşmeye başladı sürekli duş alıyordum pilates topunda egzersiZ ve yürüyerek karşılıyordum sabah 5 benim sancılarım 2dkda bire düştü gerçekten çok siddetliydi dayanamıyordum bu arada devlet hastanesine gidiyordum.malum koronoda vardı moralman kötüydüm. Hastaneye geldiğimizde ebe kontrol etti ve sonuç hüsran 1cm acıklık nstde hiç sancı çıkmıyor ama ben sancıdan ölüyorum eve gitmemi söyledi daha sonra eve geldim ama sürünüyorum ağrıdan suni asla almak istemiyordum.ayrıca devlette yapılan muamele çok kötü. Eşime ben devlette doğurmucagımı beni özele götürmesini söyledim eve geçmeden özel hastaneye geldik ve ordada takipli hasta olmadım için bni sezeryana kabul etmediler bütün kapılar kapandı. Okadar sancıya ramen acıklığım yoktu. Ve gercekten tükenmiştim eve geçtiğimde saat 8bucuk gibi evden tekrar çıktık yine özel hastaneye geldik yalvar yakar sezeryana kabul edildim. Bu sefer sorun gelmeden önce su içip bir dilim portakal yemem oldu anestezide sıkıntı oluyormuş tam saat 12ye kadar tekrar sancı çektim ve saat 12:13 te küçük prensim hayata gözlerini açtı belden uyuşturmalı sezeryan oldum gayet sorunsuz çok şükür 40+4 te 3.860 gram dünyaya geldi minik kuzeyim💕sunuda anlamış oldum herkezin normal doğum şekli çok farklı toplamda 25 saat sancıda 2cm açıklığım oldu olmayınca olmuyor yani.neyseki oğlum simdi yanımda mis kokulum🥰 kusura bakmayın biraz uzun oldu herkeze hayırlı doğumlar diliyorum.