Burcutran Merhaba kızlar 34+1 im. 1 haftadir sol kalcamin üstü çok ağrıyor acaba agirlastigim için mi? Bu zamana kadar hamile olduğumu bile hissetmezdim hareketler dışında masallah. Doktora da gidemiyorum virüs muhabbetinden. Acaba normal mi :/
kayseri_1234 Burcutran 34+2 haftayım tabi canım bel ağrısı sırt ağrısı hepsi başlar artık ben öyle çok olduğu durumlarda kalsiyum tablet içiyorum Bi de artık evdeyiz dışarı çıkamıyoruz hareketsizlikten de ağrı oluyor uyku çok aza indi geç yatıp erken kalkıyorum ağrım oluyor