ilknurmira20 Çiğ tüketmedim sosisi ama içi dediğiniz gibi çiğ kalıyo zaten dışı pişiyo bende o şekilde yiyorum dışı pişmiş görününce, içinize sinmiyosa salçalı suyla haşlayıp öyle yiyin hem haşlanınca daha iyi pişmiş oluyo hemde çok lezzetli :) hem öyle her çiğ ette toksoplazma yok ki, çok kalitesiz olması lazım yediğiniz etin, bende başlarda çok endişe etmiştim çokta araştırdım kendi doktorum dahil güvenilir doktorlar benim dediğimi söylüyor hep, tabi siz yine de aşırı tüketmeyin toksoplazma olmasa bile sonuçta çokta sağlıklı şeyler değil ama içiniz ferah olsun salam sosisten yana kaliteli oldukları sürece