Kızlar karnımda kaşıklarımda ağrı oluyor çok kasılıyor hatta ara ara belimde de ağrı var nefes alırken falan batmalar şeklinde ağrılarım var özellikle sol göğsümün altında göğüsümden mi kaynaklı onu anlamadım 29 haftalık hamileyim sizlerde buna benzer şeyler yaşadınız mi