Glcnozgr123 Melike_ set olarak iyi geldi fiyati bana yeni doğan 1 20 yeni doğan 2 20 3 40 li ıslak mendili ve alt açma bezi var
Alpelin Sleppy çok sızdırma yaptı yeni dogdugunda sonra molfix kullanmaya başladım iyi gidiyordu oda çok sızdırma yapmaya başladı 5 no kullanıyorum ya 6 ya geçmem gerektiği için mi anlamadım şimdi Sleppyi tkrar denicm ama ikiside sızdırıo gibi
Mebos Serife3304 ben molfix kullanıyorum 20 günlük olcaz hiç kötğ etkisi olmadı çok şükür baya memnunum iyiki almışım diyorum
Ebrul Serife3304 şuan kızım 3 yaşımda her tür bezi denedim neredeyse en iyi gelen bez bana göre sleepy belirli bi kapasitesi var zaten hani öyle çok dolsun diye bekleyenler var mesela o zaman ister istemez sizdirir canım ama ben kızıma kullandım çokta memnunum şuan yine hamileyim yine aynı bezi kullanmayı düşünüyorum
Tubasim Serife3304 ikisini de mühendisoğlu öneriyor ama ablam üç çocuğunda da molfiks kullandı sorun yasamadıgı için bende molfiks almayı düşünüyorum
spiker_anne Serife3304 Prima pampers aldim canim, aslinda primanin premium care de mukemmel ama bulamadim onu o yuzden pampers olanindan aldim henuz kullanmadim deneye deneye bulcaz artik mecbur 💙❤