Kızlar ben 32 haftalık hamileyim aynı şey bende de oluyo özellikle göbek cevremde daha sık oluyo ben ebeme sormuştum gayet normal dedi bebek güçlendikçe hareketlerinde karnın içinde acıyan yerler olabilir demişti. Bunu yaklaşık 3 hafta önce falan sormuştum. Zaten sürekli olmuyo haftada 2 3 kere ancak oluyo bende çok takmıyorum bebek hareket edince bende yavaş yavaş okşuyorum ordan cekiloyo zaten 🤗