Anneboncugu adet dönemindeykende vücudunuz yeni bir döngüye başlayıp yeni bir yumurta büyütür geliştirdi ve o ay o yumurta yumurtalıktan salgılanır. O yüzden adetin ilk gününü hesaplarlar. Döllenmeden öncede vücutta zaten yumurta hücresi var olduğu için. Çünkü o sağlıklı yumurta bebeği oluşturuyor döllenmeden sonra zaten. Adette eski yumurtayı atar yeni yumurtayı geliştirmiş oluruz :)