Buse80 Allah korusun ama bebekte anne karnındayken tespit edilip tedavisi olabilecek bir şey var olabilir.Siz böyle bir sorumluluğun ya da vebalin altına “boşver yaptırma bence” diyerek nasıl girebiliyorsunuz?
Hamilelik çok ince bir çizgi.Kimin nasıl bir hamilelik geçirdiğini bilemeyiz.Kişiye özeldir.Benim başımdan fazlasıyla kötü şey geçti zamanında.Bu gebeliğimde de ikili testimi yaptırdım,temiz çıktı çok şükür ama rahimde bebeği besleyen damarlarda çentikler varmış,bebekte ileride sorun olabilirmiş,bunu önlemek için ilaca başladık şu anda.
Sizden ricam şu;lütfen bu tarz şeyleri bu kadar kolay söylemeyin.Acısını yaşayana yaşaması çok zor çünkü.